Random

 
Nu kommer äntligen ett nytt inlägg. Jag har varit så dålig på att blogga de senaste veckorna, månaderna... Jag hinner helt enkelt inte med! Men jag hoppas att jag snart ska få lite mer tid till bloggandet, för det är så kul. 
Det har egentligen inte hänt så mycket sen sist jag bloggade, men dagarna flyger iväg och spenderas mest till plugg och de vardagliga sysslorna. Ni vet kanske hur det är? 
 
Nu till bilden. Ser ni? Så underbar han är mitt stora hjärta!!! Så gosig och såå fin! ♥ Han är underbar. 
 
Kan också passa på att säga att ja, det blir mycket kattbilder på min blogg. Jag älskar mina katter och de är en minst lika stor del av mitt liv som min sambo t.ex. (nu vill ju inte han vara med på bild, men ni för står vad jag menar). Jag skriver ju mest om min vardag här på bloggen, (även om de från början var meningen att blogga om mode och inredning, men det kommer förhoppningsvis lite såna inlägg också framöver igen) och de är en stor del av min vardag så därför bilder det mycket om dem. :) Take it or leave it. ♥
 
Men om det är något som ni vill att jag ska visa eller prata om i bloggen så snälla lämna en kommentar så ska jag försöka göra ett inlägg om det som önskas! 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback