Stabilt

Det är dyrt att ha katt! 😅 I alla fall om man heter Madeleine. Jag vill bara ge det bästa till mina katter (i den mån som går). Nyligen köpte jag ett nytt klösträd, vilket var mycket behövligt. Det gamla höll på att rasa ihop när de båda kom galopperande och flög upp i det. Det har jag haft i ca 1 år och det kostade 800kr. Så jag tänkte som så, att om ett klösträd i samma kaliber enbart håller i ca 1 år måste jag lägga runt 800-1000kr per år för att köpa ett nytt. Är det då inte smartare att bita i det sura äpplet och lägga 2800kr för ett riktigt stabilt träd i kraftigt material och tvättbara dynor, som kommer hålla i åratal? Än att fortsätta lägga pengar på ett nytt varje år? Jo, så jag svalde klumpen i halsen och beställde ett dyrt klösträd. Och här står det nu. Jag och katterna är jättenöjda. Köpt från Zooplus. Det är förövrigt en toppenbra sida för oss djurägare!! 👍


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback