Spontant





Idag tog vi en spontantripp till Linköping för att besöka Ikano-huset & Ikea. Givetvis kom vi hem med lite saker! Känner mig toppennöjd. På själva Ikea köptes vita bäddset, örngott, en stor filt, refill till roller, nån borrmojäng (som A ville ha), diskställ, små handdukar som jag tänkte ha när jag tvättar av sminket, plastväxter och en megastor tunnel till katterna! :) 

Tunneln såg inte alls så här stor ut i varuhuset, men när jag smällde upp den hemma såg den enorm ut!! Men men, tanken var att Ozzy skulle få plats att också leka i tunnel och det får han ju nu (gott och väl)!!! Hahahaha. 

Dessutom blev det några köp på Ikano, men det visar jag i ett annat inlägg 💖
Hoppas att ni har haft en fin lördag. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback