By color


Så där! Nu har jag hängt in mina kläder och annat i garderoben. Passade även på att rensa ut kläder som jag inte längre använder. Det känns jätteskönt att bli av med allt som bara var i vägen och tog plats. Resande ut två ikea-kassar med både kläder & skor. 

Nästa steg är att måla A's sida i garderoben, det gör vi till helgen. Och sen efter det ska vi bara fundera ut hur vi ska bygga hyllorna m.m. Sen kör vi igång!! Visar bilder löpande.

Amanda

Åh, jag håller på med ett walk in closet projekt nu, så roligt, men det tog mycket längre tid än vad jag hade räknat med 😁

Svar: Va kul! 😃 Ja det kommer det nog göra här med, men det viktigaste att få klart är målningen. Sen får vi se hur snart bygget kommer igång. Har inte bestämt mig för hur jag vill ha det än 😋
Fiix

2015-10-07 / 23:49:55
URL: http://nouw.com/amandamaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback