Dagarna som gått

 
 
Sen jag skrev senast har jag varit på släktkalas (hade min nya klänning på mig), varit på middag hos mamma, bakat muffins, gosat med katterna (och sambon haha), hjälpt mamma att flytta mer saker till huset och även hjälpt henne plocka upp. Dessutom har jag pluggat och jag skulle ha haft redovisning via datorn igår, men vår lärare dök inte upp och meddelade oss inte heller, så där satt vi i onödan (jag och min gruppkamrat) och väntade. Tillslut gav vi upp och så skickade jag ett meddelande fick svar först efter ca 4h, där det stod att han hade skrivit fel i sin kalender och bad om ursäkt. Sånt som händer såklart, men himla tråkigt att behöva anpassa hela dagen till redovisningen, som sen inte blir av.. Nåja vi fick en ny tid imorgon så då hoppas jag att vi ska få det gjort. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback