Back to black

 
Härom dagen fick jag hem mig efterlängtade väska, från märket Diesel. Jag är jättenöjd med mitt köp, den är jättefin, äkta skinn, bra kvalitet och perfekt storlek. Om jag ska säga något negativt om den så skulle det vara att den är lite knepig att stänga, det är liksom en krok som man ska trä in piggen i som går igenom mockan i mitten. Men det har blivit lättare nu och jag antar att det kommer bli lättare och lättare ju mer jag använder väskan, då den blir mjukare och mer följsam. Men i övrigt är den verkligen toppen! 
 
Jag bytte den korta axelremmen till en längre som jag hade hemma, så jag kan använda den som en "crossbody väska". 
 
Förresten, det blir mycket "shopping-inlägg" nu, men jag hoppas att ni tycker att det är kul att se vad jag har köpt/fyndat. Idag hittade jag perfekta gardiner och kuddar m.m. till sovrummet på Rusta, som jag kan visa er imorgon. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback