Organisering

Äntligen kommer det ett inlägg på hur jag valde att lösa min sminkförvaring, som jag skrev om tidigare! Jag köpte två stycken minibyråer i akryl, kopparna som jag har borstarna i är också i akryl, och även stället som jag har på den övre hyllan med bland annat nagellack. Alla dessa har jag köpt via förvara.se. Dom är jättebra och väldigt stilrena! Man hittar lätt det nan söker. Bra priser också, vill jag minnas. 
 
På den nedre hyllan har jag ett smyckeskrin från Guldfynd, och en ny pärla - min snurrbara sminkorganizer. ❤️ Den har jag köpt på cocopanda.se. Den är verkligen hur bra som helst! Där i har jag det mesta av mitt smink, speciellt sånt som används ofta! Jag köpte den till rabatterat pris, ca 360kr istället för 699kr som den kostar annars. Om ni är sugna på en likadan så tror jag att det fortfarande finns att köpa till det billigare priset på cocopanda.se. Såg att den fanns i svart också. 
 
Nu till en fråga; vill ni se mer av mitt hem? De olika rummen? Möbler och andra småting, eller ska jag fokusera på smink och annat ytligt? 

Lisette Kepp

Fina detaljer. Man kan verkligen förvara sitt smink snyggt! :)

Svar: Tack! 👍
Fiix

2015-08-26 / 17:07:27
URL: http://lajsette.blogg.se/
Anonym

Wow, snyggaste sminkförvaringen jag sett, så fint och praktiskt! Gärna smink och sminktips, men är mest heminredningsnörd så bilder från de olika rummen vore kul

2015-08-30 / 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback