Nyheter

Hej på er! Jag vet att jag är lite frånvarande här, men hoppas att ni hänger kvar i allafall. ♥ Nu för tiden blir det mest jobb och sen när jag kommer hem är jag så trött, då jag har väldigt tidiga mornar, jämfört med vad jag är van vid. Men idag kände jag för att kika in och skriva lite till er. :) Igår hade jag en riktigt bra dag både på jobbet och när jag kom hem, för när jag väl kom hem fick jag ett sms av en vän där hon sa att jag hade chansen att få ett heltidsjobb snart. Vilket jag så gärna vill ha (är lite trött på pluggandet just nu). Dessutom så pratade jag med min bror som håller på och letar hus med sin sambo och de hade hittat ett som de verkligen gillade, så de var på visning på det igår och de blev inte besvikna så de är inne i processen nu. Hoppas att de får det! :) Och sist men inte minst så sken ju solen i går, så efter jobbet var jag tvuuungen att åka ut till mamma på "landet" och sola lite! Jag fick inte så mycket färg men det var bara så skönt att få ligga och lapa i sig lite sol, det behövdes verkligen. 
Idag har det åskat och regnat men nu skiner solen igen och himlen är blå och fin! Love love love it! :) Två dagar kvar till helgen och det känns också great! Sen har jag två veckor kvar på mitt sommarjobb och efter det blir jag ledig en vecka ungefär innan skolan drar igång igen, om jag nu inte får det här jobbet, då blir det jobb direkt efter! 
 
En ytterligare glädjepunkt i mitt liv är att den 29 aug flyttar får lilla plutt in här och det ska bli så kul! Fortfarande overkligt men det kommer bli så bra. Ozzy kommer nog bli glad att få en liten kompis att busa och gosa med. ♥
 
Men ja, det var allt för det här inlägget. Hoppas att ni också har lite glädjepunkter i ert liv, berätta gärna i så fall! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback