Dagsläget

Hej på er! Nu har det gått en tid sen jag bloggade sist. Tyvärr har jag inte så mycket nytt att tillföra så jag kommer bara babbla av mig lite om hur läget är just nu. :) Katterna kommer överens och det känns toppen, de busar och leker ihop. Tvättar varandra och äter ihop. Så söta! ♥ 
 
I övrigt så handlar mina dagar mest om plugg. Plugg plugg plugg! Jag ligger lite efter sen förra terminen så jag har inte fått mitt studiebidrag godkänt än, så jag känner lite press på att det ska lösa sig. Det är högskolepoäng dit och intyg dit. Alltså ibland är allt så jobbigt. Det som känns jobbigast just nu är faktiskt att CSN inte kan lita på vad man säger, visst har jag förståelse för att många ljuger för att få sina bidrag osv, men det drabbar ju oss som faktiskt har ett riktigt problem/sjukdom som har orsakat att man inte har kunnat läsa alla poäng man har tänkt. Någon mer som har erfarenhet av detta?
 
Nåja, jag ska inte pladdra på mer om det, men jag tycker bara att det är såå jobbigt att inte veta vad som ska hända. Speciellt ekonomiskt. 
 
Men hur är det med er? Ser att det är några som har hängt kvar och som har kikat in här nästan dagligen. Lämna gärna en kommentar! ♥
 
Jag återkommer när allt är "löst". Då förhoppningsvis med ett lite piggare och gladare humör :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback