Triss

Det är så mycket som jag vill ändra här hemma. Nu har jag fått för mig att pyssla om i sovrummet så det blir mer harmoniskt och avslappnande. Jag tänker mig vita bäddset, dessa tavlor över huvudgaveln, en mysig tjockare filt som dekoration i fotändan, ny stor matta som ligger nedanför sängen och som liksom ligger en bit in under sängen (tycker det är så fint). Fårfällar på varsin sida om sängen och en tavellist med fina saker och mindre tavlor på på andra väggen (nedanför sängen). Svårt att förklara ordentligt, men jag tror att det skulle bli så fint! Och just det, nya öljettgardiner också i antingen mörkgrått eller ljusgrått. 

Anonym

Låter väldigt fint. Vill också ändra i mitt sovrum och få in mer naturfärger :)

2015-10-07 / 20:24:26
Anonym

Blir tokig, finns så mycket fina grejer! :D Men jag tycker ljusgråa gardiner! :)
Nu är en ny baby-photoshoot uppe på bloggen, hoppas du gillar den och glöm inte trycka på gilla-knappen isåfall! Ha en toppendag fina du! <3

2015-10-09 / 10:16:22
URL: http://halinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback