Shopping


Som jag sa i förra inlägget så börv det även lite shopping på Ikanohuset i Linköping. Ingen överdriven shopping, utan det blev "bara" lite accessoarer. Först kikade jag in på Glitter och där hittade jag massor med fint, men bestämde mig för att köpa dem här två paren örhängen. Ganska lika varandra, men jag gillar dom! Sen kikade vi runt lite och till sist gick jag inte på H&M för att spana efter nåt snyggt då jag hade en bonus-check på 200kr att handla för. Köpte då en stor mysig halsduk, en eyeliner i guldig färg & sist med inte minst en Miracle Complexion Sponge från Real Techniques. Har velat ha en sån jättelänge men har aldrig blivit något köp, förens nu! Efter denna shopping gick vi in på Ikea och vad vi köpte där har ni ju redan sett.  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback