TAG - Get to know me

Vad heter du? Madeleine.
Vilka är dina smeknamn? Madde.
När fyller du år? 9 april.
Var föddes du? På BB.
Vad är ditt stjärntecken? Vädur.
Vad är ditt yrke? Är student.
Vilken färg är ditt hår? Just nu, blont.
Vad var det senaste du köpte? Två liter mjölk, haha.
Hur lång är ditt hår? 50 cm kanske..
Vilken färg är dina ögon? Grön/grå-aktiga.
Vad är gillar du mest med dig själv? Min personlighet. 
Har du tandställning? Nej, och har aldrig haft.
Har du några piercingar? 4 st i öronen, hade en i läppen för ca 10 år sedan.
Har du några tatueringar? Ja, 2.
Har du några husdjur? Två sibiriska katter.

 

Är du vänsterhänt eller högerhänt? Högerhänt.
Mac eller PC? Mac.
iOS eller Android? Android.
Hundar eller katter? Katter.
Vem är din bästa vän? Min sambo A. 
Vad är din favoritsport? Gillar inte sport.
När var din första riktiga semester? England, år 1998.
Vilken var den senaste konserten du gick på? Beyoncé i Göteborg, 2009.
Vad din favoritfilm? Grease är en gammal favorit.
Vad är din favorit TV-serie? Just nu, Modern family.
Vad är din favorit färg? Älskar pastellfärger.
Vad är din favoritlåt? Har ingen direkt favorit, men lyssnar just nu på Miriam Bryant, Adele m fl. 
Vad är din favoritrestaurang? China-restaurangen i stan.
Vad är din favoritaffär? Gillar flera, mest onlineshops som Asos och Zalando.
Vad är din favoritbok? Har ingen favorit, men läser bland annat böcker av Nora Roberts.
Vad är din favorittidning? Älskade hem.
Vad är din favorit par skor? Mina vita tygskor från Superga.
Vad är din favorit årstid? Vår.

 

Vad är din favorit citat? Allt händer av en anledning. 
Hur mår du just nu? Bra, lite godissugen dock, haha.
Vem var den senaste personen du smsade? Min kusin Annie.
Är du singel eller upptagen? Upptagen, sambo med A.
Vad äter du för närvarande? Inget.
Vad är det du lyssnar på? Tv:n.
Vad är du för närvarande funderar på? Framtiden.
Vad är du för närvarande tittar på? The big bang theory.
Vad är du för närvarande bär? Svart stickad tröja och jeans.
Vill du ha barn en dag? Ja, snart.
Vill du vara gift en dag? Ja.
Var vill du bo? I ett hus i stan.
Tror du på Gud? Ibland, vill jag tro.
Tror du på mirakel? Ibland.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njae.
Tror du på spöken? Jag vet inte. 
Tror du på utomjordingar? Nej.
Tror du i himlen eller helvetet? Jag vet inte om jag tror på det, men hoppas det finns.
Kyssas på första dejten? Varför inte, om man verkligen klickar?
Tror du på dig själv? För det mesta.
Brukar du sjunga i duschen? Självklart.
När skrattade du sist, åt vad? Minns inte riktigt, men förmodligen skrattade jag åt något som A sa.
Vilken var den senaste platsen du besökte? Räknas Ica Maxi? haha.
Vill du hoppa fallskärm? Nej, fy.
Om du kunde resa vart som helst i världen vart skulle du resa? Förmodligen USA och Hawaii.
Om du hade en miljon dollar vad skulle du göra med det? Betala av skulder, köpa hus, skaffa barn och ge pengar till min mamma.
Kan du vissla? Ja.
Kan du tala ett annat språk? Engelska.
Vad är viktigast i ditt liv? Min sambo, mamma, min bror och mina katter.
Har du någonsin blivit opererad? Nej.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback