Klädsel till jul & nyår

Jag har funderat lite på klädseln inför jul & nyår. Varför är det alltid så att man "inte har något fint/bekvämt att ha på sig" i sin garderob till dessa tillfällen, trots att man köpt på sig klänningar och andra fina plagg varje år?! 
 
Jag är den typen som tröttnar fort på i stort sett alla mina kläder. När jag har använt ett plagg en gång är jag oftast redan "over it" och trött på det. Detta är givetvis inget som jag vill känna, men så är det tyvärr. Kanske är det för att jag egentligen inte älskade plagget när jag köpte det utan det var mer en "in the moment"-grej. Det var snyggt just där och då och sen när jag fått känna efter och använt plagget så var det inte lika underbart längre. Haha, förstår ni vad jag menar? Sen har jag givetvis plagg som jag använder ofta till vardags, typ jeans och t-shirts m.m. 
 
Hur som helst, så har jag kikat in på Asos och klickat hem några favoriter som jag hoppas att jag ska gilla när de väl kommer hem. Förhoppningsvis så kan jag ha något av dessa plagg på julafton.
 
Gillar ni något av plaggen ovan?
 

Johanna Johnsson

Supersnygga! Den sista var min favorit :)

Svar: Min också! 😊 Hoppas den ska sitta bra!!
Fiix

2015-11-26 / 08:42:11
URL: http://johannajohnssons.blogg.se/
OLIVIA | 17,5 årig tjej i medievärlden

Bra tips!

Svar: Kul att du gillar de 😊
Fiix

2015-11-27 / 00:11:00
URL: http://www.kaffedrickare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback