Beställt

Beställde hem lite nytt (mest till köket) igår. Vad det blev ser ni ovan. Nytt vitt porslin (är så trött på vårat kantstötta, gröna från ikea), nya kaffekoppar, en svart lampa (som jag har sett IRL och gillade), el-ljus (pga katterna har jag aldrig riktiga ljus tända), en mysig, stor pläd som jag ska ha på sängen, nya glas för att matcha servisen (de vi har nu är också gröna) och sist men inte minst, servetter! Vi har aldrig hushållspapper hemma (vet inte varför, men det blir aldrig av att vi köper) så jag tänkte börja ha servetter på köksbordet. Fint och användbart, måste bara hitta en fin servetthållare.
 
Jag är väldigt nöjd med allt detta, då det är saker som verkligen kommer användas. Hoppas att jag är lika nöjd när det anländer. :)
 
Kika in lite senare så ska jag visa er ytterligare ett köp jag gjort, som jag är så glad över! 

Camilla

Servetthållare är sjukt svårt att hitta några man tycker om! Bruka Design har några som har trekanter på varje sida, mycket fina. MEN - jag kör bara silver här hemma men den i mässing hade nog passat hos er? https://instagram.com/p/wbAomnwgHi/?taken-by=brukadesign

Svar: Tack för tipset. Ska kika! 👍
Fiix

2015-11-03 / 20:31:45
URL: http://thisiscamilla.blogg.se
Anonym

Så fina saker, håller med om att en servetthållare i mässing vore snyggt till, matchar muggarna :)

Svar: Precis ☺
Fiix

2015-11-07 / 08:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback