Har ni smakat?

Igår när vi var i mataffären fick jag för mig att köpa en sån här, chokladdryck från Arla. Jag tänkte direkt, mmm färdigblandad Oboy och stoppade ner den i korgen. När vi sedan kom hem så ville jag såklart smaka (och jag hade fortfarande siktet inställd på att den skulle smaka Oboy). Hällde upp i ett glas och såg direkt att nej, det är inte som Oboy. Det såg mer ut som rinnande chokladpuddig (chokladpudding är ju megagott men detta såg inte så mumsigt ut). Smakade och nej, det var inte gott! Det smakar för mycket choklad (trodde aldrig att de orden skulle komma ur min mun, men det gjorde de). Jag är en sån människa som dricker "fisig" Oboy, eller som sambon säger "sötad mjölk" hahahaa. Min oboy är inte direkt brun utan lite mer ljusgrå/beige-aktigt, ja ni vet som det blir när man bara har i en tesked Oboy i ett glas mjölk. 
 
Så för att sammanfatta denna, så var det ingen hit för min del. Sambon däremot som älskar stark Oboy gillade den! Någon av er som har smakat den? 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback