Inspo

Jag har satt ihop ett litet kollage för att se hur jag vill inreda det kommande gästrummet/kontor som vi kommer få i den nya lägenheten. Så här går tankarna just nu. Ett skrivbord, med en tallrikshylla över (som jag bloggat om tidigare), en gästsäng, en fin stol/fåtölj, och fina textiler och detaljer. Känslan som jag vill förmedla/få till är en mjuk, välkomnande och lugn tillvaro, där man ska kunna plugga/jobba, men också slappna av och som gäst kunna sova i en trygg miljö. Gillar ni mitt kollage? Eller har ni tips på möbler & inredning? Lämna gärna en kommentar! ♥

Anonym

Vilken fin kombination, perfekt för ett hemtrevligt gästrum!! Kul med den färgglada mattan med, älskar att blanda ljust och fräscht med färgklickar!

2015-03-29 / 20:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback