Dela säng

Ni som har katt kanske känner igen detta? Nu när Ozzy har blivit så stor får han inte längre plats att sova på sin gamla plats (på mitt nattduksbord), så nu har han börjat ligga i min säng och trängas. Dock har han inte riktigt förstått hur man ska ligga i en säng, utan han ligger rätt över sängen, vilket resulterar i att jag ligger med mina ben i A´s säng och låter katten ligga som han vill! Hahahaha, jag har ju inte hjärta att buffa på honom, utan jag är glad sålänge han SOVER! Mitt lilla gullegryn ♥
 
Just nu väger han 6kg och större ska han bli. Ozzy är nu strax över 9 månader och är alltså inte ens vuxen än. Den sibiriska katten växer i 5 år innan man kan räkna dem som fullvuxna. Så jag kommer nog få skaffa en större säng!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback