Sneek peek från hallen

Här ser ni en liten sneek peek på hur det ser ut i hallen här hemma. Byrån från sovrummet flyttade ut i hallen, spegeln är ny från Ikea, ljusslingan runt är från Rusta, tabletten är från Ica Maxi, ljusstakarna från Trendsisters, marmorplattan är från Bloomingville, och de tre ljuslyktorna är från Iittala. Jag blev riktigt nöjd med den här delen, men det är inte så mycket annat som är klart ännu. Vi kommer jobba vidare i hallen i helgen. Hoppas på att den ska bli så gott som färdig då. 
 
Hatthyllan och skohyllan som A har byggt ska målas vita, stringhyllan ska sättas upp, och även tavlor. Sen väntar jag bara på att få hem en sittpuff som jag beställt från Jotex. Fick den för halva priset så det var ett riktigt fynd. Jag visar mer bilder när hallen är klar. Ska ju även pyssla lite i sovrummet i helgen, byta gardiner m.m. Kan visa bilder på det också om det finns intresse för det. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback