Jackan gick sönder

Idag gick min jacka sönder, dragkedjan funkar inte. Det var min enda riktiga vinterjacka, så nu måste jag skaffa mig en ny. Eftersom att utbudet på jackor är sämre än värdelöst här i stan, så har jag kikat runt på nätet. Funderar på att köpa den här jackan ovan, vad tror ni? Jag gillar den. Priset ligger på 449kr. 
 
Så himla typiskt att jackan skulle gå sönder, jag som tänkt hålla i mina slantar från och med nu. Men det här får helt enkelt bli mitt sista köp på ett tag.
 
Åh, måste bara berätta att idag gjorde jag iordning i somrummet, bytte till nya vita gardiner, bäddade om sängen och piffade till den med lite kuddar och så bytte jag till mattorna som jag köpte igår. Blev väldigt ljust och fräscht. Precis som jag ville ha det. Visar bilder imorgon. ♥

Stefan

Se till att reklamera den gamla jackan med! Är inte ok med dragkedjor eller sömmar som går sönder!

2015-02-01 / 11:11:05
URL: http://themoonbarking.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback