Blond

 Fick för mig att jag ville blondera håret igen (10 år sen sist). Men det blir ojämt och gult, den eviga kampen. På bilderna ovan har jagh blekt håret två gånger, idag ska jag bleka en tredje och sista gång... Hoppas att det ska jämna ut sig för jag tänkte mest inrikta mig på längderna idag och en snabbis i hårbotten. Sen ska jag öven köpa silvershampo och slänga i och i veckan även en färgbomb nr 1002. Jag vill bli ljus. Ljus ljus ljus.. Hoppas att det ska bli bra tills imorgon, för vill inte gå ut och se ut som en reklampelare för Kalles Kaviar!!! :P

Anonym

Tycker det är så svårt att färga själv så gör det alltid hos frisören men det kostar ju lite så blir inte så ofta..:( Hoppas det ordnade sig med färgen sen!

Svar: Ja visst är det svårt! Gjorde ett försök, och det börjar ordna till sig. :)
Fiix

2015-08-17 / 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback