Julbestyr

Äntligen kan jag slappna av en aning, och börja känna att julen närmar sig. Jag har pluggat som en galning med alla mina skoluppgifter den senaste veckan. Men nu är det värsta över, så imorgon tar jag julledigt. Ska jobba med en sista inlämning idag... 
 
Här ovan ser vi våran lilla mini-gran som står så fint i vardagsrummet. Vi har inga lysen eller glitter i den, då vi var tvungna att ha en kattsäker gran i år. Lillkillen (katten) är alldeles för nyfiken och busig för att vi ska kunna ha sådant som kan vara farligt för honom, då han äter på allt möjligt. 
 
Idag ska jag städa lite grann och pyssla med lite smått hemma, och så ska jag plugga lite så jag kan vara ledig med gott samvete. Imorgon är det dan före dopparedan, och då ska jag till tandläkaren (kul..) och sen ska jag åka till stan och köpa några julklappar till sambon och så kommer min storebror äntligen till stan. Han ska bo hos oss över jul, och det ska bli sååå himla kul. Vi ses så sällan, eftersom att vi bor i olika städer. 
 
Nehepp, nu är det dags att ta tag i den här dagen! Jag önskar er en riktigt God Jul. ♥
 

CHASERS - ISABELLE OCH MAJA

God jul fina du! :)

2014-12-22 / 23:51:56
URL: http://chasers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback